onsdag 1 december 2010

Årfenshaj

Nu blev jag lite besviken när jag läste första rubriken på aftonbladet idag. 4turister har blivit anfallna av en haj i just det området dit vår semester kommer gå i sommar... Men jag får försöka vända det till något positivt, förhoppningsvis så går priserna ner så att vi kommer undan lite billigare=) Inte alla som vågar åka dit nu kanske. Men jag som har stor skräck för både hajar och hav tänker inte låta mig hindras. Ska fortfarande satsa på snorkling vid varje möjlighet=)

Nu har jag precis kommit hem från grannen. Blivit bjuden på en god 2rätters middag. Inte fel så här en helt vanlig onsdag. Spelade lite spel och såg på bonde/Maria Wern. Så nu sitter jag och klurar lite på vad jag ska bjuda på nu när det är min tur... Ingen höjdare i köket men något lyxigt ska jag nog kunna toppa detta med. Blir lite som halv 8 hos mig fast vi bara är två. Det svåraste är att komma på när jag ska göra det. Uppbokad nu fram tills nästa fredag.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde lagt mig för länge sen, men har satt i ett nytt avsnitt av Miss Marple i min dvd så jag får kika på det först och sen blir det sova. Tant deckare är hur mysigt som helst!

/Karin
* Mätt, nerbäddad och pigg

1 kommentar:

  1. JA!! Jag tänkte på dig/er när jag läste detta! Men vadå... Hajarna måste ju också äta för att överleva liksom!? Herregud... Om man åker på semester... Lite spill får man ju alltid räkna med!! En borttappad plånbok, trasiga solbrillor.. uppätna turister.. ja, allt kan ske! ;D *asg*

    SvaraRadera