lördag 4 december 2010

Skulle behöva några extra timmar

Å hej vad fort tiden går när man har roligt. Åkte hemöver igår och det gick superlångsamt. Först så blev jag blockerad utanför systembolaget, bärgningsbilen bestämde sig för att bogsera en bil vid parkeringens enda in och utfart, smart! Så bara där fick jag vänta i 10min. Sen så var det bredlast som jag fick sega mig bakom i 5mil. Finns inge värre än att se 110skylten och ligga å pendla mellan 40-60.  Men sen gick det undan=) Först in i Karlstad och lämna av en födelsedagspresent till Elis som fyllt 1år. Tänk att det redan gått ett år. Sen så bar det av till Sunne för lite mat, vin, idol och glöggkväll.  Då önskar jag att jag hade haft några timmar extra, förstod aldrig att klockan var så mycket när Robert och Jocke hämtade mig... traskade in vid strax efter 4här på kajshea.

Blev någon timmes sömn inatt iallafall och vid 11 tiden så kom kära Teza hit och skjutsade mig till Sunne så att jag fick hämta bilen. Lite drygt tyckte hon nog att det var=) Men så kan det gå när man erbjuder sig och försöker vara snäll! HiHi Tur för mig att jag har dig.

Nu ska jag ta en alvedon, hoppa in i duschen och sen åka hem till Teza för å baka lite pepparkakor. Ska bli spännande att se vad vi blir för gäng=)

/Karin
*Frusen, glad och lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar