torsdag 9 december 2010

Julbord

Denna dagen startade verkligen helt fel. Klockan ringde och jag var superpigg, stängde av alla alarm och la datorn i knät. Sen tryckte jag in "aft" och stensomnade... vaknade 30minuter efter att jag skulle börjat. Smart! Lyckligtvis så löste det sig men som sagt, hela dagen blir fel när man vaknar på det viset...

Kom hem från jobbet och satte igång att färga håret inför kvällens julbord.

Fick sätta på en hätta så att jag inte skulle färga ner allt, 
Snyggt va?! NOT!

Blev ingen större skillnad, men håret känns inte lika slitet längre


Efter att ha stressat mig iordning så satte jag mig i bilen och började plocka upp de som skulle åka med. Sen bar det av mot Vänga Kvarn, ligger riktigt öde och vi hade inte riktigt någon aning om vart det var. Fann parkeringen och chansade på en väg som skulle leda mot ett kafé. När vi kom runt hörnet såg vi att det lyste. De hade hängt upp ljus intill en uppskottad stig som gick bredvid en bäck. I bakgrunden så spelades julmusik, kan säga att då kom det lite julkänslor till mig med. Hur mysigt som helst. Synd bara att jag inte fick några bra foton, men ska försöka åka ut dit i helgen igen eftersom de har julmarknad där.



 Alla skulle ha med sig ett paket för 20kr, detta paketet fick jag och jag blev väldigt nöjd med innehållet, en skål som jag ska fylla upp med godis imorgon=)


Nu har klockan som vanligt tickat på, dags för sängen och imorgon så är det äntligen fredag och dags för fredagsmys.

/Karin
* Julig, ny färgad och förvånad

1 kommentar:

  1. Vilken himla mysig Torsdag!!
    (Förutom försovningen då!;)

    SvaraRadera