onsdag 29 december 2010

Illa jag mår illa...

... eller inte nu längre men igår var det illa. Gick knappt att somna för mitt illamående, fy fasen vad hemskt. Vågade knappt vända mig om i sängen, trodde att jag skulle behöva springa på toa och spy. Men klarade mig, lite frossa i natt bara men annars pigg som en lärka nu. Måste varit något jag ätit under dagen eller så åt jag kanske för mycket igårkväll. Blev bjuden på mat igår, köttgryta med potatis. Sen glass och kaffe till efterrätt. Mums!

Nu ligger jag i sängen och är rastlös till tusen, finns inge värre än att vara hemma. Men vågade inte chansa imorse efter som jag aldrig haft magsjuka/vinterkräksjuka så vet jag inte riktigt hur det känns. Så bäst att ta det säkra före det osäkra. Vill inte smitta någon så nära in på nyår heller. Men imorgon blir det till att jobba några timmar iallafall, orkar inte vara hemma en dag till!

Såg till min glädje att jag hade en rabattkod hos cdon så nu laddar jag hem sex and the city 2 som jag ska kika på här. Gratis är alltid gott=) Men först ska jag laga mig någonting att äta... Se vad som kan finnas i frysen.

Här var den dyra kartongen som jag köpte igår

 Snygg va?!
 (Tänkte skriva "så här glad blev jag" men ser nu att jag mest ser trött och sliten ut)

/Karin
* Hungrig, inte sjuk och väntar på affärsleverans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar