tisdag 30 november 2010

Dan före dan före dan före...

...dan före dan före dan före Tezaredan!

Tror att jag räknade rätt... beror lite på om du kommer på måndag eller tisdag. Kommer ses mycket nu, härligt! Både på lördag och sen halva nästa vecka. Roligt det ska bli=)

Har hunnit med en shoppingtur till stan idag. Snabbt och smidigt, fann en födelsedagspresent och en julklapp som jag hoppas att jag får hämta imorgon eller på fredag. Sen blev det även lite smått och gott till mig själv. Ska bara hitta en dag som jag hinner med att julpyssla på. Inte fått upp några adventsgrejer än. Men har mycket viktigare saker för mig. T.ex. som att googla runt på resor. Tror att jag och Teza lyckats hitta drömhotellet för vår resa i maj=) Ska leta vidare nu under jul och nyår. Sen är det dags att boka. Någon som vill med? Roligare att åka ett stort gäng.

Kommer bli en resa till Sharm El Sheik - Egypten och som det ser ut nu så blir det på ett område som heter Sharks Bay. Men räkna inte med någon slappsemester! För min del så ska jag käka åksjuketabletter och ligga i havet och snorkla=) Är verkligen något av det häftigaste jag gjort i hela mitt liv... Som jag sa till en av våra reseledare i somras under en båttur (sista fotot): Jag hatar att åka båt, jag hatar vatten och jag är sjösjuk men det här det älskar jag.

Nostalgibilder från Egyptenresan 2010
 Min första snorkeltur
 All Inclusive
 Sand så långt ögat kan se
 Underbara korallrev
 Turkost hav
Nu blev du allt lite sugen på att följa med i maj va?! 

Nej nu får jag sluta drömma mig bort och ta tag i lite saker här hemma, ska hänga tvätt och röja undan. För imorgon blir det troligtvis en lång dag på jobbet 

/Karin
* Drömmande, Fantastisk och Pratglad

3 kommentarer:

  1. Jo men att... Jag har ett förslag! :D Vad sägs om att Du & Teza sparar ihop och BJUDER med mig!!?? YES! Låter ju alldeles toppen! I Maj månad - Då är bebisen iallafall en månad gammal, så då kan ju Freddan ta över en vecka el två! :D Tjohoooo!! Vi måste börja planera!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Du får börja spara redan nu, eller sälja barnvagnen. Behövs nog inte ändå ska du se=) Mer träning för armarna om du går och bär hela dagarna

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Men ELLEHUR!!??
    Smart du!! *asg* ;P

    SvaraRadera