fredag 31 december 2010

2010

 Gott Nytt År
på er alla vänner & bloggläsare


Hoppas att 2010 har varit ett kanon år för er precis som det varit för mig. Skriver en liten lista över årets höjdpunkter så förstår ni vad jag menar:
  • Klara föddes och jag blev moster för andra gången
  • Familjen Perssons weekend i Sälen med spel och myskvällar och även försök till skidåkning
  • Min första tur till Elmia
  • 5veckors betald semester
  • Semesterns första helg spenderades i Höljes på RallyCross EM med världens skönaste gäng
  • En veckas all inclusive resa till Sharm El-sheik Egypten med Teza
  • Badat i havet för första gången i mitt liv och upptäkt att jag älskar att snorkla
  • Börjat jogga
  • Lärt mig dricka te, gillar fortfarande inte löste men te påsar går utmärkt
  • Försökt att bli lite kulturell och sett div. skit filmer på rödakvarn. Har iallafall försökt men kommer nog aldrig bli mer kulturell än vad jag redan är=)
  • Röstat för andra gången
  • 25års kalaset tillsammans med Teza och Elinore
  • Gick 7 av 9 söndags tipspromenader (inte roligaste dagen att gå upp tidigt på) och fick 11rätt två gånger. Blev ett andra pris.
  • Hade en alldeles underbar weekend i Stockholm med Sofie där vi var på Stockholm horseshow
  • Mina planer på att flytta börjar gå framåt, 3intervjuer än så länge och så får vi se vad det blir av det
Har säkert glömt en massa saker men här är det som jag minns på rak arm och som ni ser så har det varit ett kanonår. Känns som att jag legat på soffan och rötat varje helg men när jag tänkter tillbaka så har jag faktiskt gjort riktigt mycket=) Så stort tack till alla vänner och familjen för att ni lurar iväg mig på så mycket skoj! Mer ska det bli...










/Karin
* Summerar året som gått och känner sig supernöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar