måndag 27 december 2010

God Fortsättning!

Märker nu att det var länge sen jag bloggade. Men det beror på att min dator har pajjat och så har jag faktiskt haft bättre saker för mig under jul. Inte haft tid att sitta vid datorn någon längre stund.

Veckan hemma har varit helt underbar! Skulle kunna stannat ännu längre, men har ingen semester kvar så det hade blivit lite för dyrt. Men vad fort denna veckan har gått. Kom hem förra fredagen och därefter så har allt bara rullat på. Mest umgåtts med familjen så det har inte blivit allt för mycket flängande hit och dit heller. Har inte gjort något speciellt heller tror jag. Bara varit och mått gott.

Saknar allt att vara hemma, men förhoppningsvis så flyttar jag snart hem=)

Nu sitter jag på min lunch och skriver så det blev bara ett kort inlägg, får skriva mer imorgon.

Ha det gott allihop och hoppas att ni haft en riktigt skön julhelg och att ni har lite ledigt nu i julhelgerna!

/Karin
* Några hekto tyngre, nöjd och har en stor hemlängtan

1 kommentar: