måndag 6 december 2010

Flyttat in på jobbet?!

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Slutade vid halv 4 och hann bara att åka in till Carina och ge henne en grattiskram innan det blev dags att åka tillbaka. Men var faktiskt en väldigt rolig kväll på jobbet, kändes inte riktigt som att man arbetade.

Såg även till min stora förtjusning att de kommit ut några arbeten som jag kan söka, härligt. Mestadels vikariat men man får ta vad man får, vad som helst bara jag kan få komma hem igen. Men skulle nog helst av allt vilja flytta med mig nuvarande stället upp till Värmland, det skulle vara det mest ultimata=)

Nu blir det en riktig slömiddag, hamburgare. Hur lätt som helst men det mest onyttiga alternativet med. JaJa vill bara hoppa in i duschen så att jag kan få lägga mig i tid idag. Råkade vara uppe lite för länge igår, Miss Marple blev allt för spännande=)

/Karin
* Gympasugen, taggad och i behov av en dusch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar