fredag 10 december 2010

Fredagsmys

Äntligen fredag, lyckades smita lite tidigare från jobbet med och vid lunchtid så släppte lite av den ångest jag haft. De ringde från Karlstad så om en vecka så sitter jag på en arbetsintervju! Underbart. Väntat så länge på ett samtal så det känns kanon, äntligen så har jag lite tur. Nu gäller det bara att presentera mig själv på ett bra sätt. Men älskar att prata om mig själv så det ska nog inte vara några problem=)

Idag har jag bjudit grannarna på tacos, blev en lugn och mysig kväll. Tror att vi alla var lite slitna efter arbetsveckan. Men skönt att få umgås lite, särskilt nu vid Idol finalen med. Glad att Jay vann även om Minnah var riktigt bra ikväll. Men allra bäst var fortfarande Olle om man frågar mig. Älskar verkligen den rösten, längtar så tills han släpper en platta, kommer vara helt i min smak.

Nu ska det sovas för imorgon så blir det vinterstudion och melodikrysset. Sen ska jag försöka göra mig av med en massa onödigt dret som ligger här hemma och skräpar. Hoppas att tippen har öppet imorgon så att jag kan fylla bilen och åka dit.

/Karin
* Lycklig, känslosam och omtumlad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar