söndag 5 december 2010

Tlött

Å vilken söndagsångest jag haft idag. Finns inget värre än att lämna underbara Värmland. Sen har inte snön gjort det lättare heller...

Vilken underbar kväll det var igår. Vi blev ett störtskönt gäng som bakade pepparkakor, spelade spel, såg på dansbandskampen och youtubade. Helt suveränt! Drack julmust så min söndagsmorgon blev alldeles kanon den med. Kunde ta mig en kaffekopp direkt och slapp ligga som en zombie i sängen halva morgonen. Följde istället med pappa till mormor för en snabbvisit. Åt lite godis och kollade på herrarnas jaktstart. Spännande. Sen så åt jag och pappa lunch innan jag mellanlandade hos Elin. Lekte med Klara och försökte få henne att säga moster men misslyckades totalt. Frågade henne vart apan var å så pekade hon på mig?! Aaaa, får allvarligt ta och reda upp detta nu i jul.

 Mina fina pepparkakor
 Dansbandskampen, en självklarhet på lördagar
 Snön bara vräkte ner när jag var hemma hos mormor och morfar

Nu blir det massor av vila så att jag orkar med denna långa arbetsvecka. Ska även börja räkna ner dagarna tills jag får åka HEM igen=)

/Karin
* Beslutsam, lycklig och lite full i fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar