tisdag 28 december 2010

Ååå vad roligt...

... jätteroligt!

Idag tog jag mig tid för lite utgifter och dumpning. Åkte till netonnet och köpte en ny dator, som sagt lite fattigare men väldigt väldigt glad med. Efter det blev det tippen för att kasta allt som jag lyckades rensa bort igår. Ska ladda inför en ny dumpning på torsdag. Se om jag lyckas skrapa ihop lite mer än vad jag gjorde denna gången.

Gjort min andra arbetsdag efter en veckas ledighet, går riktigt bra. Har inte svårt att kliva upp och tiden går ganska snabbt bara jag väl kommer dit. Annars så brukar första veckan efter ledigheten bli riktigt seg. Men är bara 4dagar det handlar om nu så det kanske är det som gör att det går så bra=) Härligt att arbeta 80% och få betalt för 100%. Tänk om man kunde ha det så hela tiden, då skulle jag nog vara 20% lyckligare än vad jag är idag. HaHa

Nu ska jag gå över till Freddy på lite mat och sen ska jag fortsätta trixa med datorn men tack vare den så kommer jag kunna hålla bloggen lite mer uppdaterad.

Mormor och Morfars kökstapet med många års dokumentation
 Julmys på Kajshea
 Tomten

/Karin
* Utforskande, hungrig och drack troligtvis årets sista glöggmugg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar