tisdag 21 december 2010

Jag siktar mot toppen...

...så långt jag kan nå!

Imorgon väntar två intervjuer, är så hemskt nervös för jag vill verkligen ha båda dessa tjänster. Måste se till att vila ut ordentligt och vara förberedd. Tar en heldag i Sunne imorgon, sista shoppingen måste göras. Tror att jag lättare hittar något där än om jag skulle leta i Torsby.

Har vankat av och an här hemma hela dagen fram tills att de ringde och efter det så åkte jag hem till Teza för lite kaffe och spel. Systembolagets quiz var inte allt för lätt inte. Men lyckades skrapa ihop 15poäng före Teza och det var huvudsaken=)

Nu ska det bli massa slö innan jag ska in till byn och hämta syrran. Får inte missa fortsättningen på tv4´s nya serie.

Snart är det julafton! Ta det lugnt på vägarna så att ni inte hamnar i en hög som de gör på denna videon:

http://www.youtube.com/watch?v=D5xxvDxSe7Q&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-2-HM

HeHe

/Karin
* Lycklig, nervös och det spritter i hela kroppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar