onsdag 8 december 2010

Hoppet lever än

Idag så ringde jag på ett arbete, eller två rättare sagt och har nu skickat in ansökan. Hoppas att det kan gå vägen denna gången. Riktigt tröttsamt att söka jobb efter jobb och inte få något svar. Inte ens ett mail med "nej tack". Hoppas, tror och vill att det ska lossa nu. Måste byta taktik tror jag men vet inte riktigt hur, har ändrat mitt personliga brev lite nu men tror inte att det räcker. Men nu behöver det bara komma ut lite fler tjänster. Här nere i Borås finns det hur många som helst och hemma så finns det knappt nån.

Nej nu snurrar allt runt i huvvet, ska kolla klart på Maria Wern och sen slå in min julklapp som ska tas med till imorgon då vi har julbord med jobbet. Sen så blir det sängen, blivit en alldeles för lång dag. Drog iväg till stan direkt efter jobbet och sen bondekaffe med grannen så jag har varit på flängande fot i 13h.

/Karin
* Snurrig, planerande och suverän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar