söndag 30 januari 2011

Familjen Persson Mys

Klockan ringde 8.00 och jag missade första alarmet men hasade mig upp ur sängen 20minuter efter planerad starttid. Gjorde mig snabbt iordning och packade en väska, sen plockade Lina, Per Ole och Elis upp mig så åkte vi hem till Elin, Johan och Klara.

Klockan 10.30 anlände födelsedagsbarnet Dvs. Pappa så han bjöds på skönsång, mousseratvin och snusbakelse.




Under morgonfikan så fick Pappa även ett efterlängtat telegram och lite paket. Sen bar det av till Bowlinghallen för en timmes spel. Började bra för min del men slutade desto sämre. Sen parkerade vi bilarna hos Elin och Johan och promenarade iväg för att grilla. Började bra med sol men så fort vi satt och skulle äta så försvan den. Men vi skämtade om felläsningar så att skratten höll oss varma under den tiden som vi satt ute. Efter det så kördes föräldrarna hem för vila och ombyte och vi började med maten. Åt en god tvårättersmiddag tillsammans och spelade spel under kvällen, tror att vi alla var lite slitna så det var skönt att ta det lugnt.

En super lyckad familjedag!

Nu är jag trött och sliten efter denna heldag, full i skratt fortfarande efter allt som hänt.

/Karin
* Ont i armbågen, fnissig och längtar till nästa familjedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar