måndag 24 januari 2011

Ja Må Han Leva!



Idag fyller kära pappsen år så efter jobbet åkte jag iväg och köpte blommor och sen så har vi varit på Kajshea och firat. Blev både smörgåstårta och tårta så nu är jag mätt som bara den.




Efter firandet så tände jag upp lite levande ljus



Och så tappade jag upp ett varmt bad, satte i gång lite skön musik och bara va... Hur underbart som helst. Kroppen känns helt avslappnad och jag hoppas att förkylningen kan hålla sig borta=)

Remembering
Your touch
Your kiss
Your warm embrace
I'll find my way back to you
If you'll be waiting
If you dream of me like I dream of you
In a place that's warm and dark
In a place where I can feel the beating of your heart

Tracy Chapman - The Promise

/Karin
* Avslappnad, proppmätt och lite snuvig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar