måndag 3 januari 2011

Lyckan är total!

Lyckligare kan ingen vara=) Idag har verkligen allt hänt!

- Jag har fått jobb
- Jag har sagt upp mig
- Jag har sagt upp lägenheten
- Jag har gråtit av lycka
- Jag har rökt alldeless för många cigaretter

Jag har med andra ord precis gjort en helomvändning av mitt liv, kommer kasta mig ut på djupt vatten nu. Men det är nu eller aldrig=) Måste chansa lite för att kunna vinna, deal or no deal.

Imorgon blir det till att fortsätta med alla telefonsamtal. Säga upp elen, göra adressändring och en massa massa annat som ska göras... hur kommer detta gå. Är så glad så att jag knappt vet vart jag ska ta vägen men ändå hemskt orolig. Kommer ta många dagar innan detta sjunker in.

Värmland watch out, here I come!

Kom på att jag glömde skriva in en klockren nyårs kommentar. Innan middagen så frågade alla vad jag skulle dricka och jag svarade glatt "-Grogg!". Sen vid middagsbordet så fortsatte någon att fråga om mitt dryckes val när grannpojken sa "-Karin det är inte fräscht att dricka grogg till maten". HaHa, suverän kommentar=)

Nu ska jag fortsätta skutta runt av lycka här hemma med telefonen i ena handen=)

/Karin
* Lycklig, lycklig och ännu lyckligare

1 kommentar:

  1. Meeeeen va roligt för dig Karin!!
    Vad är det för jobb? I Torsby? Heltid?

    Grattis Grattis från mig & bebis! : )

    SvaraRadera