söndag 9 januari 2011

9:e Januari

Äntligen! Äntligen! Äntligen! Så som jag har väntat på detta... Igår var det äntligen MIN tur att vinna i TP=) Självsäkerheten sprider sig, jag är så jäkla smart! Sen tog jag ett parti Yatzy imorse med och lyckades vinna där med. Hoppas nu att det är skicklighet och inte tur för jag vill då inte ha nå tur i spel. Är tur i Kärlek jag satsar på nu.

Nu blir det en lång, seg och ensam vecka här fylld med packning och städning. Men först lite vila=) Trött efter denna lugna helg, eller så är det bara lite för mycket saker i mitt huvud som gör att jag blir så trött. Vet inte riktigt vart jag ska börja... men ikväll så kommer jag nog att packa ner vardagsrummet så att det är klart. Då vet jag lite mer hur jag ligger till med flyttlådor oxå, skulle vara skönt om jag slapp köpa fler. Men har inte så många kvar.

/Karin
* Laddad inför sista veckan i Borås, förvirrad och fylld av längtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar