torsdag 27 januari 2011

Min andra sjukdag...

...och den har inte varit långtråkig iallafall. Kanske lite sömnlös men annars en bra vilodag här i Sunne på soffan. Har haft en personlig kock och en alldeles egen underhållare som sett till att min dag i soffan varit kanon. Längsta utflykten idag var till kommunhuset och apoteket, tog svängen runt lindex för att få lite frisk luft men kan säga att backen från Lindex upp till apoteket sög musten ur mig. Helt anfådd av den lilla promenaden så kroppen är inte fullt återställd än. Men på god väg.
Efter turen till Apoteket så köpte jag med en bukett tulpaner till oss sjuklingar, mysigt med lite levande blommor på bordet.




Imorgon ska jag till Torsby bostäder och förhoppningsvis så får jag nycklarna till lägenheten redan då=) Så alla är välkomna att hämta flyttlådor och möbler på Kajshea för att få dem till centrum. Men det blir först på söndag eftersom det är en "Familjen Persson" mysdag på lördag.
Nu blir det Sveriges värsta bilförare och ännu mer vila i soffan.

/Karin
* Glad, lycklig och rastlös

1 kommentar:

  1. Ååh jag ÄLSKAR tulpaner!! Mina favoriter är tvåfärgade-röda-gula! Och efter det - Lila! Mmmm. Vackert! <3 Skönt att äntligen få nyckel nu då, så du kan börja bo nån gång! :)
    Kram!

    SvaraRadera