torsdag 20 januari 2011

Oj så frånvarande

Nu har jag inte bloggat på länge, får skylla på alla mina underbara vänner som håller mig sysselsatt på kvällarna. Jag har alltså något bättre för mig än att blogga=)


Blir så bortskämd så jag vet inte hur jag ska kunna avvänja mig från det. Blir bjuden på middagar och kaffe överallt. I tisdags så kom jag "hem" till Teza och blev bjuden på plankstek och mousserat vin. Idag sitter jag hos Andreas och har blivit bjuden på middag och lyxar till det med ett glas vin. Ååå så här vill jag ha det varje dag. Umgås, äta gott och må gott. Sen så gör ju inte arbetet saken värre heller, trivs som fisken i vattnet. Nu gäller det bara att jag ska slå mig själv till ro, få lägenheten och packa upp alla mina saker. Känner mig lite förvirrad av att ha saker utspridda överallt. Men även det kommer ordna sig snart.

Men som jag sa i början, nu har jag bättre saker för mig så nu har jag inte tid att sitta här=)

Livet är underbart!!!

/Karin
* Lycklig, förvirrad och avkopplad

1 kommentar:

  1. Åååh vilken lyx & flärd du lever Karin! *avisblirjag* Hmmmm... Man kanske skulle börja ringa/skicka sms o *pika* sina nära o kära så en annan också kunde få bli lite bortskämd!!!! :D

    SvaraRadera