söndag 16 januari 2011

Im Lovin´ it

Ja nu är jag TorsbyBo igen, igår kom föräldrarna och hämtade alla mina saker så där stod jag tillsammans med grannen i min tomma lägenhet. Städade tillsammans ur den och jag flyttade in på hans soffa. Gått som i dvala nu i flera dagar pga. sömnbrist och total fysisk och psykisk utmattning av allt som detta inneburit så jag har inte riktigt hunnit känna efter hur det känns. Allt har gått så extremt fort. Men de gamla vanorna sitter i. Lunchade i Sunne på väg upp och märkte att det började mörkna ute och fick då genast söndagsångest eftersom jag är så van att behöva åka 35mil ner till Borås, men idag så var det bakvänt. Hade kört 30mil och satt 30minuters biltur "hemifrån" Kajshea. Svårt att förstå men vilken lättnad och glädje över att ha hela dagen på mig att göra roligare saker.

Har varit full fart idag från morgon till kväll, and I love it!

- Frukost i Svaneholm
- X antal timmars bilresa från Svaneholm - Torsby
- Fika med syster i Karlstad
- Lunchat, degat och sett på Nicke Nyfiken i Sunne
- Fikat och ätit middag med syster i Torsby
- Tagit en snabb lägenhetsvisning
- Druckit te och spelat tetris med Teza

Imorgon är första dagen på nya jobbet och det känns så himla spännande, ska bli roligt att få vara på ett nytt ställe men även konstigt. Första dagen brukar alltid vara väldigt rörig, många nya saker att ta till sig. Så kvällen imorgon kommer bli extremt lugn, vilken tur för mig då att det är idrottsgalan imorgon. En perfekt ursäkt för en kväll i tv-soffan=)

/Karin
* Förvirrad, förväntansfull och glad över att vara där jag hör hemma=)

3 kommentarer:

  1. Va skönt att du äntligen börjar komma på plats då iaf! Och att vara på hemmaplan igen! Lovely! : )
    MÄÄÄN du kunde ju kommit förbi HÄR på kaffe og tycker jag när du va i Karlstá! : )
    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt underbart! Kommer in nästa gång som jag åker till stan, måste få känna på den underbara magen=)

    SvaraRadera
  3. Ja, då ska jag inte stressa dig allt för mycket.. Men... Du har allt från 7 till 11 veckor på dig då! ;D hihi.. Du är mer än välkommen! :) Kram!

    SvaraRadera