torsdag 6 januari 2011

6:e Januari

Tackar så hemsk mycket för en suveränkväll igår. Den var kanon! Måste faktiskt erkänna att det är kul att gå ut i Borås. Kanske blir ännu en tur till stan i helgen, skönt att bara komma ut, se folk och ta ett glas vin. Fast igår så körde jag på drinkar och det känns idag, har inte varit helt hundra. Längtar efter att få slänga mig i sängen och sova, synd bara att jag ska upp och jobba imorgon så att jag går miste om en sovmorgon. Men bara en arbetsdag och sen så är det helg igen. Detta måste vara den konstigaste veckan på året. Kändes som fredag igår och idag känns det som söndag... kanske blir en onsdagskänsla imorgon då, haha. Ja ni märker vilken låg humornivå jag har idag, behöver verkligen några timmars sömn för att komma i form.

Nu har jag lagt packandet lite på hyllan, måste köpa sopsäckar för att packa kläder i men glömmer bort det varje dag... hoppas att jag kommer ihåg det imorgon när jag handlar.

Men nu har jag inte tid å blogga, får finbesök idag så nu kommer nog inte jag vara så närvarande vid datorn.

/Karin
* Bakis, frusen och lite trött i ögat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar