tisdag 1 februari 2011

Lonely im so lonely

Usch jag gillar verkligen inte att vara själv... har varit hemma i drygt 10minuter och pratat i telefonen hela tiden fram tills nu och det bara kryper i kroppen. Saknar att ha någon att prata med!

Har precis kommit hem från badhuset, jag och Robert tog oss en tur dit. Denna gången blev det 1km och kände faktiskt för att fortsätta, var inte så trött... men när jag klev upp så var jag alldeles yrig. Kanske tur att jag inte tog några extravändor idag=) Satt även 10min i bastun, skönt att få värma upp sig. Men idag hade jag faktiskt lite vårkänslor även om solen inte var framme. Fågelkvitter och en märkbar skillnad av att det går mot ljusare tider, såg inte ut som mitt i natten när jag åkte från jobbet vid halv 5=)

Rastlös som jag är så funderar jag faktiskt på att ta mig en promenad runt i byn... finns inte mycket annat å hitta på med eftersom jag knappt har några möbler eller fler saker att packa upp.

Imorgon blir det Afrodans i Östmark och på torsdag ska jag äntligen åka till Sunne=) Happy!
Veckan kommer gå fort, men vilken vecka gör inte det, haha.

/Karin
* Trött i armarna, sällskapssjuk och full av energi

3 kommentarer:

  1. Åååhh jag önskar jag hade haft bara en liten uns av din energi nu!!!! Kanske du kan skicka ner lite till stan??
    Gud va kul med afrodans! Teza påhitt måntro!? :D
    Både zumba & afrodans är ju "inne" i stan nu. Synd att man rör sig fram & är smidig som en elefant nu, annars hade jag hakat på direkt!! :)

    SvaraRadera
  2. =) Lätt att det är mitt påhitt Hanna! Haha. Vi var 33st nu första passet... i lilla östmark!! Och i den lilla hallen! Görsköj... Ploppa ut ungen och häng på sen, ok? =)

    Energi till sådant har jag, dock inte energi att starta ett eget google-konto... det blir martins =)

    / TeZa

    SvaraRadera
  3. LÄTT!! Count me in!! :D wohooo!!

    SvaraRadera