fredag 28 januari 2011

Vilken dag!

Nästan en hel nattssömn blev det, vaknade några gånger men inte pga. att jag var tätt i näsan. Oftast var det för att det kom en fot i ansiktet, haha. Men skönt att kunna sova utan att vara så där tätt. Hatar känslan när man vaknar och man inte får någon luft. Nu är jag bara lite torr i halsen och har en släng av hosta. Men detta måste vara den knepigaste förkylningen någonsin. Idag har jag varit nästan som vanligt, men så kommer det bara under några minuter en sprängande känsla i bihålorna som får mig att känna mig döende. Tur att herr Ipren och farbror Alvedon finns tillgängliga=) Nu blir jag bara lite lätt anfådd så fort jag rör mig lite för fort... Tur att det blir en lugn fredagskväll! Hörde på radion tidigare idag att en bra fredagkväll ska bestå av god mat, chips, något gott att dricka, en bra film och någon annans saliv...

Har varit och hämtat nycklarna till lägenheten idag, var dit en sväng och kollade. Det första som ska åtgärdas är iallafall gubblukten, fy fasen vilken lukt. Konstigt att det hela tiden ska lukta så i lägenheterna från detta bolaget, blä!

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund och kolla på handbollen som snart börjar!
Trevlig helg allihop!

/Karin
* Anfådd, hungrig och myssugen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar