söndag 23 januari 2011

LyxLivet

Nu känner jag att mitt liv börjar bli lite för lyxigt, får nog försöka göra dagarna lite mer vardagliga framöver. 
I fredags så var jag och Robert iväg och simmade, blev iallafall 750meter. Hann inte mer eftersom vi var tvungna in på glasbanken innan de stängde. Sen så kom Teza så att vi åt middag på blå huset. Kanske inte det lyxigaste men riktigt gott att äta ute, slipper både matlagningen och disken. Sen bar det av till Sunne där jag har spenderat hela helgen. Tog ett glas rött i fredags och kollade på spåret, lika svårt som alltid att försöka gissa vart de är på väg. Men några poäng fick jag allt. I lördags så blev det en förmiddagspromenad in till Sunne efter melodikrysset, skönt att få röra lite på sig även om Andreas bor hemskt nära city märkte jag. Tar nog kortare tid att gå än att ta bilen. 

Igår kväll så blev det tacos, bubbel och spelkväll. Vann 1 omgång av 3 i Geni. Ganska stolt, men frågorna var inte alls lika svåra som i TP även om jag ibland inte riktigt vet hur jag tänker och svarar...

              Andreas - Vilket landskap är minst av: Hälsingland, Småland eller Jämtland
              Karin - Hmm ja det borde vara Skåne...

Bubbel börjar bli ett vanligt inslag i min vardag=)

Nu har hurtbullen dragit iväg en sväng och jag ska försöka vakna till liv, funderar nästan på om jag ska gå en sightseeing promenad runt Sunne efter lunchen. Alldeles för lätt att växa fast i soffan.

/Karin
* Bubblande, Lycklig och Upptagen

1 kommentar: