söndag 6 februari 2011

Tappat Humöret

Tror faktiskt att humöret börjat dala lite... trött på att tiden aldrig riktigt räcker till. Så mycket som jag vill göra men så lite tid. Denna veckan blir fullspäckad med aktiviteter, ska se om jag kommer hinna med något praktiskt fixande överhuvudtaget mellan varven.
Imorgon, måndag, ska jag fixa tapetprover och sen ska jag ev simma med Robert
Tisdag drar jag och brudarna till Karlstad för att se "RAW Comedy Club"
Onsdag ska det dansas Afrikansk dans i Östmark igen
Torsdag ska jag försöka få undan en massa planering på jobbet
Fredag blir det först utbildning med jobbet och sen vinmyskväll hos Robert
Lördag är det RallyFest
Söndag Blir en vilodag, hoppas jag...

Sen mellan allt detta så ska lägenheten försöka göras klar... Hoppas att jag kan hitta tapeter redan imorgon och att jag sen får dem snabbt så att jag kan flytta in ordenligt! Sen har jag självklart en massa folk som jag vill träffa. Skäms faktiskt lite eftersom jag inte ens varit och hälsat på mormor och morfar sen jag flyttade hem, får nog ta och boka in dem imorgon... eller på tisdag...

/Karin
* Letar efter lediga stunder

1 kommentar:

  1. Usch! Jag vet hur det känns det där.. =/ Ibland hade man önskat att man kunde dela sig på ett par stycken av sig själv, så mycket man skulle hinna med & avklara!!
    Nu - När jag är hemma, och har all tid i världen, tror jag iaf - Ja, då är jag för trött ist, så då blir inte hälften gjort som skulle behöva göras!
    Ja, hur man är gör - så sitter rava bak! ;) Haha!

    SvaraRadera