måndag 21 februari 2011

Underbara människa!

Här kommer ett bevis på att denna fröken är den mest positiva människa jag känner...

Vid 3 tiden ringer min telefon men jag kunde inte svara så då kom detta sms:

Skulle bara berätta att jag besiktat bilen... Med körförbud på plats som följd. En ny erfarenhet rikare!

Själv så fattade jag inte hur det var möjligt så efter jobbet åkte jag till Bilprovningen och mycket riktigt så stod han där









Måste erkänna att jag skrattade när jag fick se bilen=) Men inte av skadeglädje utan mer för att jag inte förstår hur detta är möjligt. Vi har besiktat diverse skrotbilar men de har alla gått igenom, kanske en och annan ombesiktning men aldrig körförbud!

All eloge till dig Teza som i alla situationer lyckas tänka positivt!

/Karin
* slitit i köket, tacksam för min än så länge fungerande bil och stolt över Teza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar