onsdag 16 februari 2011

Överallt och Ingenstanns

Känner mig så duktig även om jag inte gjort nästan nått idag. Slutade tidigt idag så jag åkte hem till Kajshea och tvättade, åt lunch och såg medaljstriden från VM(gött med ett brons). Sen flyttade jag över lite mer saker till lägenheten och  njöt av att se en färdigtapetserad lägenhet, weee. Sen blev det kaffe och bus hos syster yster

Lånade ut min telefon en stund och detta blev resultatet=)
Två stycken Klara målade teckningar på telefonen. Blev alldeless lyrisk över att få trycka på telefonen så den får jag nog aldrig lov till att ha ifred igen.

Sen åkte jag hem till lägenheten och bytte om snabbt. Onsdag och då är det dans i Östmark som gäller. Saknade totalt motivation idag men lite glad för att jag tvingade mig iväg idag. Många skratt och ont i muskler som jag inte visste fanns längre. Får öva lite på att göra "regnbågar", "skjuta lejon" och "Klubba ihjäl lejon med släggan"... Men stjäla hästen ska jag nog vänta med tills nästa vecka, blev lite för mycket högergalopp i början. HaHa, för er som inte fattar nått så borde ni faktiskt hänga med på onsdag och testa på denna sortens gympa/aerobics... Hör av er innan så kommer jag å hämtar upp er!

Efter gympan så följde jag med Teza för att hämta vinet som hon fått genom vår nya vincirkel. Själv får jag vänta tills i September innan jag får mina, men spännande att se hur många olika sorter det faktiskt var. Se om det kanske blir lite provsmakande under helgen. "Mmmmm".

Var hos Robert och fick oss ett kaffedopps-missfoster att tugga på med, haha
Mmmmm....tugg.....Mmmmm

Men för er som vill ha en kortare version av dagen så kan jag säga att den varit kanon!

/Karin
* Tagit åt mig av kritiken, utpumpad och ska lägga mig och somna till tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar