tisdag 15 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Igår vad det alla hjärtans dag, laddat upp för en riktigt mysig dag. Det blev det oxå men kanske inte som jag hade tänkt mig.

Arbetade ännu en kortdag, men lika plågsam var den. Gick runt med tandvärk som började natt till söndags. Så efter jobbet så ringde jag till Torsby men de hade inga tider åt mig så jag fick höra med folktandvården i Sunne och som tur var så hade de en tid åt mig några timmar senare=) Åkte hem till Andreas en kort sväng för att pärla och dricka lite kaffe innan det bar av tillbaka till tandläkaren. Där gick det undan, tandhygeinisten kallade in en tandläkare efter några minuter och två sprutor senare så var jag en tand fattigare men ack så mycket lyckligare. Enda nackdelen var att jag gick därifrån med en äcklig tuss bak i munnen och var lite "hög" av sprutorna. Tappade känseln totalt i halva ansiktet så mat och dryck situationerna under kvällen var något besvärande, lite synd eftersom middagen och det nybakade brödet stod framdukat när jag kom tillbaka. Men fick en bukett rosor som bildade ett helt leende själsligt men ytligt så syntes nog bara ett halvt leende och det tog bort mycket av smärtan. HaHa

Nu kom kärleken innanför dörren så nu ska vi laga middag och kanske prova på spelet som jag köpte åt honom(oss) igår...

/Karin
* Ont i både mun och huvud, inser att det var länge sen jag lyssnade på musik och som vanligt Lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar