söndag 20 februari 2011

Karin och Tezadag?

Igår skulle jag och Teza ha en heldag tillsammans men vi gjorde nog inte så mycket som det var tänkt från början. Vi träffades runt 11-12 och korkade upp och sen så köpte vi en hatthylla till mig och försökte skruva ihop min jyskhylla...




Efter några minuter så gav vi upp... ringde pappa så han fick komma och skruva det sista och i samma veva så kom syrran hit för att kolla hur tapeterna blev. Konstaterade att hon har god smak, supernöjd med kökstapeten som Elin fann i tapetboken. När de åkte hem så gick jag och Teza till konsum för att leta recept till kvällens middag... Fanns mycket udda saker att välja på men vi bestämde oss tillslut för att göra en bön risotto. Till det så serverades laxfié och marinerade tomater.


Maten blev klar lagom till Melodifestivalen och när den var slut så spelade jag och Andreas rôven av Teza, Elinore, Robert, Carro och Mattias=) Så det blev en heldag med Teza, även om den blev något annorlunda... tur att vi spenderade lite kvalitétstid med varandra idag=)

/Karin
* Kommer inte på nått annorlunda å skriva här så det får bli det gamla vanliga: Glad, Lycklig och Mätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar