söndag 13 februari 2011

Snabbgenomgång

Tänk så seg jag blivit på att blogga. Får skylla på telefonen, surfar oftast från den nu för tiden men den är värdelös att blogga från så jag orkar inte riktigt med det. Sen så är lägenheten full av slipdamm och bråte så jag vill helst inte packa upp min dator. Men får dra lite kort om vad som hänt nu de senaste dagarna...

I fredags så satt jag i Missionskyrkan på utbildning hela dagen, intressant men hemskt jobbigt att sitta still en hel dag. Inte van att bara sitta och lyssna. Men fick iallafall se några rallybilar under lunchen eftersom det var något jippo i järnvägsgatan. På kvällen var tanken att vi skulle till Robert på vinkväll men var hemskt sliten och så blev vardagsrummet klart så Robert kom in efter jobbet istället så vi åt semeltårta och drack en kopp kaffe.
Lördagmorgon så drog vi iväg till badhuset och simmade. Lyckades simma 1,5 km på 1h. Riktigt stolt och helt slutkörd i armarna. Sen blev det en pizza på LaStrada med Robert och sen skjutsade han mig till pappa så började vi köra lite saker. Så nu har jag äntligen en säng i lägenheten!!! Ni anar inte hur skönt det var att få sova i sin egen säng igen=)
På lördagkväll var det tänkt att vi skulle vara i Sunne och gå på Selma men även det blev inställt så det blev ännu en tur till badhuset där vi tillbringade kvällen i relaxavdelningen.
Idag tog vi en ordentlig sovmorgon, skönt att få vila ordentligt även om dagen kändes lite bortkastad. Men har varit lite mer igång nu under kvällen, pärlat och trasslat ut garnnystan och ätit en underbar middag.

Nu ska jag fortsätta kolla på Sherlock och njuta av helgens sista kväll!

/Karin
* Utvilad, ont i visdomstanden och lycklig

1 kommentar: