onsdag 9 februari 2011

SnöKaos och SkrattAttack


Denna synen kom jag ut till igår morse... Att denna snön aldrig vill ta slut. Men kan inte klaga eftersom ni ser på bilden nedan så var det strålande solsken och blå himmel hela eftermiddagen=)


På kvällen så drog jag, Teza, Sandra och Ulla-Carin till Karlstad för att se på Raw stand up comedy. Vilken underbar kväll det blev, länge sen jag skrattade så mycket. Synd bara att det inte går att berätta om det, det blir aldrig lika roligt som det var i den stunden.

Stressar och skriver på lunchen så nu ska jag ta och fortsätta arbeta!

/Karin
* Danssugen, trött efter gårdagen och ska försöka finna tiden till att hålla bloggen mer uppdaterad

2 kommentarer:

  1. Ååh jag är så avis på alla som var på RAW.. Men Men.. Jag ska iaf på Mia Skäringer 5 Mars! DET kan bli en HEL DEL bra det med! :D

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå gå på Mia men biljetterna var riktigt dyra... Men funderar på att åka dit om det finns några biljetter kvar=)

    SvaraRadera