måndag 29 november 2010

Lååång dag

Arbetat det sena passet idag och sen så stannade jag kvar för att göra klart del 1 på en datautbildning. Tänkte få den klart innan jul så att jag kan använda lite av kompen nu under jul så att jag kan vara hemma utan att bli luspank.Satt framför datorn på jobbet i lite mer än 2h och hatade varje minut, saknar verkligen inte att plugga. Tvinga sig själv till att göra något som man inte brinner för. Usch ryser av bara tanken på att jag ska spendera ännu fler timmar och göra detta. Men får som sagt ta ett ryck så att det blir klart nu. Inte dra på det in i det längsta.

Inga jobb har hört av sig, men lyckades skriva om mitt CV igår så nu är jag redo för att söka alla nya passande tjänster som kommer ut. Hoppas att det kunde komma ut lite fler tjänster, inte många att välja och vraka på hemma i Värmland. Läste Madicken idag för barnen och tog fasta på Abbes ordspråk: Så länge det finns liv finns det hopp!

Jag Är Så Lycklig! (Får nog ställa mig framför spegeln och säga detta några gånger till ikväll innan jag lägger mig)

/Karin
* Ont i ryggen, har hemlängtan och upprepar konstant orden som Teza lärt mig

1 kommentar:

  1. Om du känner för att jobba som personlig assistent, så kan du ju alltid söka min tjänst! Går ju på mammaledigt from 29 Januari! ;) Haha! SÅ är det ju bättre att bo i världens bästa, minsta, storstad - Karlstá! ;)
    Sen kan du även få jobba extra som barnvakt här senare! Bra va!? =) Haha!

    SvaraRadera