tisdag 23 november 2010

Tisdagar är min heliga dag...

...Men idag är det någon som lagt in ett kvällsmöte så hela upplägget är förstört. Börjar alltid tidigt och slutar extremt tidigt på tisdagar så det är en sån dag som jag hinner göra en massa. Men eftersom jag ska tillbaka nu vid halv 6 så har det inte blivit någonting gjort. Bara tagit en kaffekopp inne hos grannen som jag gör nästan varje dag innan jag kommer hem=)

Ska försöka ta mig in till stan efter mötet och sola lite, se om jag kan lyckas bli ett snäpp brunare inför helgens resa. Längtar så! Länge sen jag träffade Sofie och har inte varit i Stockholm på hur länge som helst. Sen så har vi nästan inte planerat in något så det kommer bli en helg med många överraskningar.

Nu får jag börja dra mig in mot jobbet igen...

/Karin
* Frusen, kaffesugen och glad över nattens 3h sömn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar