torsdag 25 november 2010

Brasseriet

Nyss hemkommen från en afterwork på Brasseriet med några av kollegorna. Skönt att få gå ut tillsammans och prata om annat än jobb. Riktigt skönt faktiskt, en stämningshöjare. Synd bara att alla inte kunde vara med. Men jag njöt för fulla muggar av mitt val. Kycklingspett, klyftpotatis,  2 såser, extra klyftpotatis vid sidan av och ett glas rött. Till efterrätt så blev det en Irish Coffee med Baileys och Cointreau. Mmm skulle faktiskt kunnat äta en portion till=)

Visst ser det gott ut?!

Nu ska jag fortsätta packa och fixa å dona. För imorgon så bär det av till Huvudstaden=) Ska ladda kameran med så att jag kan ta en massa bilder på allt som jag och Sofie ska hitta på med. Undrar hur denna helgen kommer sluta. Är riktigt förväntansfull faktiskt. 

/Karin
* Nöjd, stressad och som sagt förväntansfull

3 kommentarer:

  1. Mmmm.. Det såg VÄLDIGT gott ut! :P
    Vart bor & jobbar du nu Karin?
    Mysigt med en weekend i Sthlm! : )
    Ha det toppen bra!!

    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag bor och arbetar i en liten håla utanför Borås men försöker ta mig hem till Värmland, håller på att söka jobb i Karlstad nu=)

    SvaraRadera
  3. Oj va trevligt! Ja, jag menar... Det var ett tag sen vi var iväg på bingo nu!! Haha!! Det får vi ta till sômmern Karin!! =)
    Vad jobbar du med då?

    SvaraRadera