söndag 21 november 2010

Sammanfattning av Söndagen

Känns som jag varit igång hela dagen men egentligen så har jag inte gjort ett skvatt. Vaknade halv 8 och var överlycklig att få snooza i 2h till med gott samvete, så jag hämtade en thekopp, startade mp3:n och njöt av en lugn och stillsam söndag morgon. Sen vid 10tiden mötte jag upp Carina och Tim för ännu en tipspromenad runt Svaneholm, blött och kallt men lyckades fixa 9rätt=) Måste sätta mig och googla för att se vilka jag hade fel på.


Sen blev det dags för söndagsmiddag 
och inför ett storkok så behövs följande: 
Något gott att dricka, mycket kärlek...

 ...Bra råvaror...
 ...Och bra musik.
Har man allt detta så kan det inte gå snett=)

Efter storkoket så blev det en tur till stan och en fika på Café Viskan med Per, aldrig fel med en stor kaffe latte gjord på riktigt vis och sen var det skönt att få komma ut lite. 
Nu ska jag fortsätta lyssna på min skiva och varva ner för imorgon ska det jobbas igen och jag börjar tidigt, underbart!

/Karin
* Mätt på glögg, frusen och har hemlängtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar