söndag 28 november 2010

"Hemma" igen

Är med blandade känslor som jag återvänder till Borås. Haft en underbar helg i Stockholm och det ska snart göras om igen. Tänk vad smidigt det går att flyga, kommer nog aldrig mer åka tåg om det finns flyg som alternativ. Även om jag är hemskt flygrädd... men som tur var bara vid starten och landningen.

Nu vill jag verkligen flytta och är helt inställd på att det kommer ske snart... så nu har jag börjat rensa här hemma. Fullt med kassar som ska till tippen under veckan, ska försöka fylla hela bilen med skit som jag aldrig använder... Sen hoppas jag att det kommer en massa telefonsamtal från de jobben som jag sökt nu i veckan. Annars vet jag inte vad jag ska göra... Men som tur är så åker jag hem på fredag och får se en liten glimt av Värmland. Ska bli så underbart att få komma hem, även om jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med allt=) Många som jag ska hinna träffa och troligtvis alldeles för lite tid.

Här kommer några av helgens bilder:

 Tog ett glas vin på Landvetter och försökte läsa, kom en halv sida
 Klockan halv 8 på lördag morgon och vi sitter på bussen
 Framme vid Globen
 Väntar spänt på att dressyren ska börja
 Hästar, Hästar, Hästar överallt
 Sofie på den Italienska pizzerian
 Mmm Vin och god mat är inte fel
 Försöker hänga upp gardinerna tillbaka, hade behövt en hel och längre plugg bara
Flyget på väg tillbaka till Göteborg, tänka sig att solen finns där uppe. 
Svårt att tro när snön vräker ner

Nu ska jag fortsätta rensa saker som ska till tippen på tisdag. Vet bara inte riktigt vart jag ska börja...

/Karin
* Flyttsugen, full av energi och sprallig

1 kommentar: