onsdag 10 juli 2013

Semesterdag 2

Här går det undan, känns som att semestern snart är borta. Men glad att jag hinner få undan en massa på dagarna=)


Startade dagen med en starbuckskaffe ute på balkongen där jag noggrant följer mitt stackars smultron


Sen så har jag även kikat till grävandet samtidigt som jag tvättade några maskiner


Då grävandet var klart packade jag bilen full med papper, tidningar och glas för å slänga på återvinningen. Gött å bli av med en massa skit. Sprang snabbt in och köpte blommor för att åka upp till Vägsjöfors och fira Robert på hans födelsedag


Då vädret bara går mot det sämre så hällde jag upp ett glas vin när jag kom hem. Blev inspirerad av grabbarna under helgen så jag satsade även på att måla naglarna. Tänkte att jag skulle prova mig på blått


Sen så kom Carro en liten sväng nu på kvällskröken så att vi fick prata av oss lite=) Men nu är det dags för ett kapitel i boken och 6timmars sömn!

/Karin
* Måste få igång motionen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar