måndag 8 juli 2013

1:a semesterdagen

Idag började min semester officiellt... Klockan ringde 06:50. Gnuggade gruset ut ögonen och gick upp, kokade kaffe och gick ut för å vänta på grävmaskinen... Pappa kom så vi tog en kaffe, men fortfarande ingen grävmaskin. La mig på soffan å kollade på hela Nyhetsmorgon men fortfarande ingen grävmaskin. Lagade lunch och Teza kom på kaffe men fortfarande ingen grävmaskin. Då gav jag upp! Slängde på mig bikinin och skulle precis till å lägga mig på balkongen, då dök en grävmaskinist upp!


Så jävla typiskt, skulle varit klart idag men får bli en dag till imorgon... Tröttsamt med allt bökande utanför. Får väl fortsätta städa garaget och sopa/spola bort all grus från vägen


Är fortfarande helt slut efter helgen men hoppas på att vara helt återställd imorgon...

Har även hunnit laga middag, skvallrat lite med Carro, kört bort skräp, handlat, tagit en tur till kajshea, hjälpt syrran å finna sin kod till telefonen, sett på en film...

/Karin
* Effektiv första dag även om jag gått på halvfart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar