lördag 27 juli 2013

3/4 av semestern har gått

Nu har jag bara en vecka kvar=(

Igår var vi iväg till Stöpa, passade på att gå in på loppisen och fann mig en fotölj där. Den modellen har jag spanat efter länge och äntligen fann jag en=)


Kvällen avslutades med vin och frågesport här hemma tillsammans med Mattias, Teza, Martin och Tommy


Shoppade även lite nya blommor under förmiddagens roadtrip





Och testade Nyhetsmorgons tips på att spexa till naglarna


Idag se jag haft en heldag med Teza. Var upp till Finnskogtoppen för att testa på Nia träning... Lite i det flummigaste laget för mig men väldigt skönt att få prova på något nytt. Passade även på att äta lunch där





Nyrenoverat och super fräscht, önskar att Teza inte jobbade där så vi kunde åka dit och ta en tjejhelg


Sen åkte vi till hennes föräldrar på kaffe innan jag åkte hem för mat, måla, dusch och chaufförande


Men har hunnit ut till Oleby en sväng nu ikväll för att se en romantisk komedi tillsammans för att avsluta vår heldag... Var alldeles för längesedan sist

/Karin
* Väntar på att få åka å hämta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar