onsdag 17 juli 2013

9:e semesterdagen

Blev väck strax efter klockan 6 och lyckades övertala Elis å lägga sig en sväng till. Tur var väl det då jag behövde mina extra timmar sömn. Vid frukosten så släppte vi nyheten om att han skulle få följa med mig till Torsby och att vi skulle åka tåg. Överlycklig kille! Hann dock att hoppa lite studsmatta och shoppa innan det var dags


Fyndade lite vinylplattor på solareturen, så dit blir det lätt en tur till=)


Packade med oss fika på tåget och det blev en kanontur. Kul att göra nått annorlunda


Sen när jag kom hem så kom mamma å pappa å kidnappade Elis så jag blev ensam. Tur att jag har en syster till som jag kunde promenera till


Blev bjuden på vin å lite smått å gott innan jag traskade hem för å bjuda Carro å Daniel på kaffe

/Karin
* Kanondag med många lekkompisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar