onsdag 10 juli 2013

3:e semesterdagen




06:50 ringde klockan idag så det var bara å skutta upp. Sen fick jag äntligen vinka hejdå till grävmaskinen=)


Efter frukost när jag som bäst göttat ner mig i soffan så ringer Teza å erbjuder kaffe. Ville verkligen inte slita mig men kaffe å sällskap toppar faktiskt det mesta=) Blev en massa prat om ingenting å sen lite för länge framför youtube. Sett helt fantastiska videor!
Bla denna favorit i repris:
Elektrosjokkfotball

Men denna tog alla pris!
Boblefotball

Har skrattat å gråtit om vartannat.

Har även sopat vägen idag och försökt spola bort det mesta av grusen efter oss. Sen ringde Robert så jag fick åka till Coop och handla åt honom då han inte fick med sig hela inköpslistan.

Kvällen har jag spenderat i soffan tillsammans med min stickning (sluta röka sysselsättning) och pipig damfotboll på tv:n. Lugnare än så blir det inte=)

/Karin
* Semester is the shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar