söndag 7 juli 2013

Höljes 2013

Har varit en fantastisk helg! Är riktigt sliten nu och längtar redan till nästa år. Vi provade en ny camping i år så det var sig inte riktigt sig likt men ändå toppen














Mycket hejjande på Norge och baby blue, till och med naglarna blev målade


Min nya BFF passade på att få sig en kram av Bakkerud


Jag själv var lite tuffare och fick mig en fjortisautograf på framsidan





Var så stolt över mig själv när jag vaknade idag... Not! Tur att den var lätt att tvätta bort. Hade min nya BFF som kom och väckte oss på morgonen med sitt signalhorn. Inget trevligt ljud att vakna till men det är tradition=)


Även om ingenting var sig likt så fick jag fortfarande ägg och bacon till frukost idag=)


Toppenväder för rallycross


Tack alla mina "fetter" för denna helg! Det är alltid lika roligt. Vi ses nästa år!

/Karin
* Få se på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar