måndag 30 maj 2011

Upp som en sol...

... och ner som en pannkaka!

Gick upp tidigt för att agera väckarklocka men förstår inte varför jag gjorde det. Hade nog lika gärna kunnat sova... Stressad, morgontrött och basillskräck är kanske inte vad jag hade tänkt mig halv 7 en måndag.

Nu ligger jag iallafall hemma och försöker vila mig i form, fick med mig en kramkompis oxå



Ska försöka mig ut på en tur sen, ska sova några minuter till först bara=) Så mysigt när någon ligger bredvid å snarkar så sött och värmer upp täcket. Synd bara att han luktar skit...

Fick prova ett täcke igår med kedjor i, täcket vägde 10kg och är tänkt att ge ro i kroppen när man sover. Helt underbart, fick testa några minuter igår och saknar det redan. Om någon vet vart de säljer dessa så får ni gärna höra av er.

/Karin
* funderar, vrider och vänder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar