onsdag 25 maj 2011

Fortfarande irriterad

Förlåt om jag varit lite ouppdatetad här men har varit så jäkla irriterad. Fick se i måndags att någon försökt ta sig in i min bil under helgen. Märkte det inte förrän jag gick från jobbet då jag på håll såg att plastskyddet vid låset var borta och när jag kom närmare fick jag se en avbruten nyckel. Men som tur e så är jag iallafall lite händig så jag fick ur den och lyckades finna plastskyddet med. Ingen skada på bilen men en jävligt förbannad Karin. Att inte folk kan respektera andras saker. Mitt är mitt och ditt är ditt, punkt slut!

Fortsatt blåsigt idag, varit till Pärlan med barnen och blir så lycklig över att ha den möjligheten



Nu ligger jag på Kajshea och väntar på att någon ska komma hem innan jag drar till Elin på fika.

/Karin
* Rastlös, irriterad och lite lätt aggressiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar