torsdag 10 mars 2011

Tack Elinore!

För en underbar manikyr! Helt fantastiskt att åka iväg och bli ompysslad. Men hade lite dåligt samvete för att jag lämnade Andreas ensam hemma ännu en kväll. Men eftersom vi ändå har hela helgen tillsammans så ville jag inte missa denna chansen. Elinore har filat, klippt, masserat, oljat och målat mina naglar. Supernöjd så detta kommer jag absolut göra fler gånger!

Nu blir det kvalitetstid med kärleken!

/Karin
* finmotoriska saker har helt plötsligt blivit lite svårare...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Sicken lyx! : )
    Jag längtar sååååå tills jag kan lägga mig på massage bänken och bli knådad från topp till tå! Och sen även sätta mig i stolen & få hårbottenmassage, styling, naglarna fixade, lite fotvård.. You name it!!!

    Och 30 min i jaccuzin hade suttit fint också..

    MEEEN Åååååh GE MIG!!!!!!!!

    SvaraRadera