måndag 21 mars 2011

Nästan glömt hur man...

...skriver på datorn, haha.

Knappt packat upp datorn sen telefonen kom in i mitt liv. Allt känns så arbetsamt med att packa upp datorn men ikväll så är jag tvungen. Behövde kika på bankkontot och sen så ska jag fortsätta arbeta lite här hemma. Fick världens ryck idag och stannade kvar i två timmar och skrev så pennan glödde i personalrummet men insåg att jag inte skulle hinna ner till Torsby och ta promenaden med Andreas som var planerad så vi träffades hemma hos Gunilla på lite mat och kaffe istället.

Nu ska jag försöka finna inspirationen till att renskriva allt men ögonlocken är riktigt tunga... tror att jag hoppar i badet och tar en riktigt tidig kväll. Kanske satsar på att åka iväg lite tidigare imorgon och sätta mig vid datorn där istället. Har en riktigt go vecka med bara en massa mellantider, börjar sent och slutar tidigt=) Men har en hel del som ska fixas denna veckan med så det blir nog inte allt för lungt ändå...

Börjar inse nu att mina vardagskvällar är riktigt tråkiga... ska kämpa på att förändra dem för så här kan det inte fortsätta! Dags att börja göra annorlunda saker igen så att det blir lite variation. Tacksam för tips!

/Karin
* Börjar inse att jag kommer somna innan jag tappat upp ett bad

1 kommentar:

  1. Tråkiga vardagskvällar? Du som beklagat dig för att du aldrig har tid att slappa vid tvn och bara vara... tråkiga vardagskvällar, my ass =) jag finns ju till förfogande dagarna i ända dessutom...

    SvaraRadera