söndag 27 mars 2011

Mmm It tastes like mango

Kunde inte hålla mig förut så jag var allt tvungen att ta en liten sked jag med=) Underbart gott! Kommer dricka det där hela sommaren har jag en känsla av.

Glömde berätta förut att jag och Teza tog en promenad där samtalen spårade ur som vanligt...

Karin: Å här vore det perfekt att ha en piknick... Titta det är en gammal gravplats
Teza (ställer sig och läser informationsskylten): Usch då ligger det ju en massa döda människor här... ja men iof så gör det ju det på kyrkogården med
Karin: Ja å där e man ju inge grillsugen



Kanske inte så roligt för er som inte var med men jäklar vad vi flabbade när vi stod där mitt i skogen. Vart får man allt ifrån?!

/Karin
* Har fått lite sommarkänslor tack vare Marie och Teza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar