måndag 7 januari 2013

Vardag

Jaha då var det vardag igen!

Dagen började vid 5tiden då Mattias smög runt en stund i lägenheten innan han till sist meddelade att kaffet fanns färdigt i termosen och gav mig en puss hejdå innan han åkte mot östkusten. Men själv så gick jag upp vid halv 7, gjorde mig två mackor och hällde upp en kopp kaffe. Bäddade ner mig igen och åt frukosten samtidigt som jag uppdaterade mig (NWT, Facebook, Aftonbladet, VF)

Sen ställde jag mig i duschen, värmde mig alldeles för länge så det blev till å kasta på sig kläderna och gå till Missionskyrkan där dagens utbildning höll hus. Satt still alldeles för länge och var otroligt lycklig över att kunna gå hem=)

La mig på soffan innan samvetet hoppade in och fick mig till å hoppa i träningskläderna och åka till gymmet, körde ett snabbpass (drygt med så mycket folk direkt efter nyår). Hem, laga middag, duscha och slappa en stund på soffan med telefonen i örat...

Nu ladda kaffekokaren och lägga sig på sängen å läsa några sidor i en bok...

... För imorgon så börjar det om från början igen

/Karin
* om och om och om igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar