måndag 13 juni 2011

Klar!

Wee redan klar med dagens papper, nästan så att jag skulle kunna tänka mig fortsätta med morgondagens papper... Eller om jag kanske skulle ta en långdusch och bädda ner mig. Har ingen pappersstrimlare så jag fick göra det för hand, snyggt värre



Allt för att behålla mina anteckningar hemliga=) haha

Nej då detta var en del i min nystart. Testa själv! Ta ett papper och beskriv dig själv med de ord som kommer upp. Ex: snygg, brun, fräsch, sexig, pigg, mm... Fast i ärlighetens namn så brukar det inte vara så positiva ord... Sen så får du kolla igenom alla ord och försöka vända sakerna till något positivare, finna en lösning/förändring på det negativa. Funkar alltid! Har du bara skrivit positiva saker om dig själv så kan du sträcka på ryggen och njuta av att vara en lycklig människa=)

/Karin
* på väg mot toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar