söndag 26 juni 2011

Ålder

Igår fick man bevisat att det börjar gå utför...

-"Vart är alla brudar?"
- "HÄR!" Skrek jag å Sofie
- "Mäh ni e ju för gamla"


- "Hur gammal tror du jag är?" frågar Sofie
- "39"
- "Va? Om jag säger att hon är två år äldre än mig"
- "Ja 39!"

På väg ner så e vi för gamla för att räknas som brudar och sen så tror en annan att vi två e närmare 40. Haha snacka om att den sistnämde måste vara världens sämsta på att ragga! Men hans resterande kommentarer var inte heller de klipskaste. "Får jag sova hos dig?" Frågade han runt oss vid bordet, han var till och med villig att låta Mattias sova i sängen om han fick följa med Carro hem, haha pucko!

Känner inte ens att jag drack igår, underbart! Nu ska jag umgås med Sofie våra sista timmar tillsammans denna gång

/Karin
* Haft en perfekt Midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar